Αποστολή του Συμπαραστάτη είναι η εξέταση καταγγελιών για προβλήματα κακοδιοίκησης υπηρεσιών του Δήμου. Ο όρος κακοδιοίκηση είναι περισσότερο ένας όρος της διοικητικής πρακτικής και λιγότερο ένας νομικός όρος, συνήθως χρησιμοποιείται με ευρεία έννοια και αφορά ιδίως:
• Κακής ποιότητας υπηρεσίες
• Υπερβολικές καθυστερήσεις
• Κακή ή άνιση εφαρμογή του νόμου
• Παράνομες συμπεριφορές
Οι καταγγελίες μπορούν να υποβληθούν με ένα από τους παρακάτω τρόπους:
Φυσική υποβολή
Υποβολή έγγραφης καταγγελίας του θιγόμενου στο Γραφείο του Συμπαραστάτη ή στο πρωτόκολλο του Δήμου Θερμαϊκού όλες τις εργάσιμες μέρες και ώρες.
Υποβολή με φυσικό ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
Μπορείτε να αποστείλετε το Έντυπο Υποβολής Καταγγελίας ταχυδρομικά στην διεύθυνση (Καψαλάκειος Πολιτιστική Στέγη, Κ. Βάρναλη 2 – Ν. Μηχανιώνα ΤΚ 57004) ή με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση symparastatis@thermaikos.gr
Τηλεφωνική υποβολή
Για τηλεφωνική καταγγελία μπορείτε να καλέσετε στο 2392330372 εργάσιμες μέρες και ώρες 9.00-13.00. Η καταγγελία σας θα καταγραφεί στο Έγγραφο Υποβολής καταγγελίας και θα πρωτοκολληθεί.
Διαδικτυακή υποβολή
Μπορείτε να υποβάλλετε την καταγγελία σας μέσα από τον διαδικτυακό τόπο, συμπληρώνοντας τα πεδία που υπάρχουν ΕΔΩ.
Σε κάθε περίπτωση μη φυσικής υποβολής θα υπάρξει τηλεφωνική επικοινωνία με τον καταγγέλλοντα για την επιβεβαίωση της ταυτότητάς του και την ενημέρωσή του για τον αριθμό πρωτοκόλλου.
Για προσωπική επικοινωνία με τον Συμπαραστάτη μπορείτε να ζητήσετε ραντεβού στο τηλέφωνο 2392330372
Συμβουλευθείτε τις πληροφορίες της ιστοσελίδας, (αρμοδιότητες Συμπαραστάτη) ώστε να υποβάλλετε μια παραδεκτή και βάσιμη καταγγελία.